Vaški kvintet & Beneški Fantje - Songs and dances of Slovenia
01 - Ljubca moja (My darling)
02 - Sem se oženil, se kesam (I regret, I am married)
03 - Drežnička
04 - Preoske so stezice (The paths are too narrow)
05 - Ena ptička priletela (A bird flew to me)
06 - Tam dol na ravnem polju (There in the valley)
07 - Še ga bumo pili (We'll drink it)
08 - Ko se že dela beli dan (When it dawns)
09 - Mic, mic, micika (Oh, my dear Micika)
10 - Na gorenjskem je fletno (It is lovely in Gorenjska)
11 - Men se zdi (It seems to me)
12 - Tolažba (Consolation)
13 - Ko ptičica sem pevala (I was singing like a bird)
14 - Glej, glej, kak mimo gre (Look, he is passing by)
15 - Konjiča imam bistrega (I have a clever horse)
16 - Pustni krofi (Carnival cakes)


0 comments